7 skutecznych sposobów na piękne pośladki.

7 skutecznych sposobów na piękne pośladki.

Wiele pań nie jest zadowolonych z wyglądu swojej pupy. Siedzący tryb życia i nierozważna dieta nie sprzyja ładnemu wyglądowi pośladków. Z zazdrością patrzy się na kształtne pupy wysportowanych dziewczyn. Zatem coraz więcej kobiet interesuje się sposobami na zwiększenie objętości pośladków. Cała sprawa polega na tym, aby wzmocnić, rozbudować i podnieść mięsnie pośladków. Pupa będzie wtedy wyglądała na większą i okrąglejszą. Poniżej kilka wskazówek, które pomogą osiągnąć taki efekt.

  1. Najprostszym ćwiczeniem sprzyjającym rozwojowi mięśni pośladków są przysiady. Pozwalają one na ładne ich ukształtowanie, a poza tym działają także na mięśnie nóg. Regularne ćwiczenia pozwalają osiągnąć zamierzony efekt. Warto jednak pamiętać o tym, że przysiady mogą obciążać stawy kolanowe, dlatego nie wszyscy będą mogli je wykonywać.
  2. Skuteczne jest także wykonywanie wykopów do tyłu. Ćwiczenie należy wykonywać stojąc na jednej nodze, a drugą robiąc wykopy. Podczas ćwiczenia powinniśmy czuć napinanie się mięśni pośladków. Zaleca się 10-15 powtórzeń na każdą nogę.
  3. Kolejnym ćwiczeniem jest unoszenie nóg w górę z pewnym obciążeniem. Aby wykonać ćwiczenie należy położyć się na brzuchu, zgiąć nogi w kolanach, a następnie prostować i wyciągać nogi jak najwyżej do góry.
  4. Zamiast korzystać z windy, pochodź po schodach! Pokonywanie po dwa schodki na raz oraz szybkie schodzenie w dół to doskonałe ćwiczenie na pupy i nóg, wpłynie na kształtowanie się mięśni pośladków i wzmocni uda.
  5. Napinanie mięśni pośladków to kolejne polecane ćwiczenie, a wykonywać można je dosłownie wszędzie – podczas mycia zębów, sprzątania, stanie w autobusie czy na przystanku. Wystarczy napinać mięśnie na około 10-30 sekund, a następnie powoli rozluźniać. Ćwiczenie powtarzaj około 3 razy.
  6. Równie skutecznym ćwiczeniem jest bieganie. Pomoże ono w wyrobieniu pośladków i je uniesie. Aby osiągnąć zamierzony efekt wystarczy biegać codziennie lub co drugi dzień przez 15-20 minut. Najbardziej skuteczne będzie pokonywanie dystansu pod górkę.
  7. Ćwiczenia można wspomóc odpowiednim odżywianiem. Nadwaga nie sprzyja kształtnym pośladkom, dlatego warto zrzucić nadprogramowe kilogramy. Powinno się też wyeliminować z diety posiłki bogate w tłuszcz i puste kalorie takie jak fast food. Należy też unikać słodzonych soków, napojów gazowanych oraz kofeiny. Twoim sprzymierzeńcem w walce o piękną pupę będą świeże warzywa i owoce oraz duże ilości wody.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *